Teslimat Bilgileri

 MÜŞTERİ HİZMETLERİ

Müşteri hizmetlerimizden almak istediğiniz destek talebinizi iletişim formu üzerinden bize iletebilirsiniz. En kısa sürede talebinize dönüş yapılacaktır.

 

ÖDEME SÜRECİ

Ödeme seçenekleri-

Siparişinizin onaylanması için ödeme işlemleriniz tamamlanmış olması gerekir. Aşağıdaki ödeme yöntemlerinden tercih ettiğiniz ile; web sitemizden veshowroomlarımızdan sipariş verebilir ve ödeme yapabilirsiniz:

·Kredi/banka kartı ile ödeme;

·Havale/EFT ile ödeme;
Havale/EFT ile gelen ödeme için ve showroomlardaki nakit ödemeleriniz için en fazla 2 iş günü içinde siparişiniz onaylanır. Havale/EFT ile ödeme yaparken açıklama kısmına sipariş numaranızı yazmalısınız. ATM aracılığı ile ödeme yaparsanız, siparişinin onaylanması için, ödemeyi gerçekleştirdikten sonra siparişte bulunan müşteri ismini, havalenin yapıldığı bankanın adını ve ödeme tutarınıbize buradan iletmenizi rica ederiz.

Hesap numaralarımıza aşağıdaki tablodan ulaşabilirsiniz: Alıcı kısmına yazılması gereken şirket ünvanımız:FNF MOBİLYA EV DEKORASYON TİC.LTD.ŞTİ..

 BANKA ADI  IBAN NUMARASI
 Garanti  TR35000620002870006296478

Taksit seçenekleri-

 Bonus, World, Maximum, Axess, Paraf, Card Finans ve Advantage kredi kartları ile 3, 6 ve 9 taksitle ödeme yapabilirsiniz.

İnternet üzerinden kredi kartı ile yapılan ödemelerde, kart sahibinin kart güvenliğini sağlamak amacıyla bankalar firmalarla birlikte ortak bir çalışma yaparak 3D Secure hizmeti sağlıyor. 3D Secure ile yapılan ödemelerde banka ve kullanıcı ekranında, banka tarafından sunulan özel bir 3D işlem ekranı açılır ve alışveriş yapılan kredi kartı sahibinin cep telefonuna SMS ile onay kodu gönderilir veya kart sahibi dışında kimsenin bilmediği özel bilgiler istenir. Bu şekilde yapılan ödeme işlemlerinde, herhangi olumsuz bir durumda banka tüm sorumluluğu üzerine alır.

Faturamı nasıl alabilirim?-

e-fatura mükellefi olduğumuz için faturanızı ürün teslim edildikten sonra 3 iş günü içinde,
•Siparişe kayıtlı e-posta adresine gönderdiğimiz e-posta’dan veya
•Üye olarak sipariş verdiyseniz sitemizde üye girişi yaptıktan sonra sağ üstte bulunan ‘İsim Soyisim’ bölümüne tıklayıp ‘Sipariş ve İade’ kısmından veya
•Üye olmadan sipariş verdiyseniz siparişe kayıtlı e-mail adresiniz ile yeni üyelik oluşturup üye girişi yaptıktan sonra sağ üstte bulunan ‘İdim Soyisim’ bölümüne tıklayıp ‘Sipariş ve İade’ kısmından görüntüleyebilirsiniz.

Fatura adresi için şirket bilgilerinin girilmesi gerektiği durumlarda 'adres ekle' aşamasında adres tipinin 'Fatura' ,fatura türünün ‘Kurumsal’ seçilmesi gerekiyor. Bireysel müşterilerimiz için; ad, soyad, TCKN gerekirken; kurumsal müşterilerimiz için; firma ünvanı, vergi dairesi ve vergi numarası belirtmeniz gerekmektedir.

TESLİMAT DETAYLARI

Teslimat türü aldığınız ürüne göre değişiyor.

Teslimat türüne göre siparişimi nasıl teslim alırım?-

Kargo ile yapılan teslimatlarda;

·Kargo ile gönderilecek ürünleriniz ise kargoya verildiğinde ilgili kargo şirketi ve kargo takip numarası SMS ve e-posta yoluyla sizinle paylaşılır.Kargo ile gönderilen ürünler ücretsizdir.

·Hacmi 30 desi ve üzeri olan paketler bina kapısında teslim edilir.

·Ürünü teslim aldığınız anda kontrol etmelisiniz ve kargodan kaynaklanan bir sorun varsa, ürünü kabul etmeyiniz ve kargo firması yetkilisine tutanak tutturunuz.

·Teslimat adresi, sipariş anında verdiğiniz adrestir. Adres değişiklikleri ürün kargoya verilmeden yapılabilir.

·Kargoların teslimat yapamadıkları köy, kasaba veya şehir merkezine uzak noktalarda kargonuz, en yakın merkez şubeye kadar getirilir ve size buradan teslim almanız için bilgilendirme yapılır. Size belirtilen süre içinde kargoyu teslim almanız gerekecektir.

Sözleşme konusu ürünlerin mücbir sebepler(savaş,salgın,olağanüstü hal,doğal afetler vb)nakliye/kargo firmasından veya SATICI’nın müdahale edemeyeceği 3.kişi ve kurumlardan kaynaklanan sebeplere 30(otuz)gün içinde teslim edilmemesi halinde SATICI sorumlu tutulamaz.Ancak işbu halde ALICI’nın siparişini ücretsiz iptal ve imkansızlığın ortadan kalkmasından sonra ürünün teslimini talep hakkı bulunmaktadır.

·Kargonuzun teslim edilemediği durumlarda; aldığınız ürün geri dönüş yoluna girer ve siparişiniz için iade süreciniz başlar.Geri geldiğinde de ücret iadeniz yapılır. Kargonuzun teslimatında sorun yaşanmaması için lütfen kargo takip sayfasından ilgili kargonun takibini yapınız.

Nakliye ile yapılan teslimatlarda;

·Planlanan teslimat tarihinden 1-3 gün önce SMS veya arama yoluyla size ulaşılır ve onayınız alınır. Teslimat planları sistem tarafından otomatik olarak hazırlandığı için özel durumlar dışında değişiklik yapılmaz.

·Teslimat günü, teslimat için gelmeden önce gün içerisinde aranıp bilgi verilir.

·Özel bir durum söz konusu ise veya belirtilen adreste kimsenin bulunmadığı ve teslimatın gerçekleştirilemediği durumlarda, 2. teslimat en az 14 gün sonrası için yeniden planlanır ve yeni nakliye organizasyonu için ekstra nakliye ücreti talep edebiliriz.

·Kurulum içeren nakliyeli teslimatlarda, kurulum teslimat ile aynı gün yapılır.Kurulumun yetişmediği durumlarda farklı bir gün için kurulum ayarlanır.

·Teslimat sırasında bir problem fark edilmesi durumunda, problemin teslimat ekibi tarafından sağlanacak teslimat formunda tarafınızca belirtilmesi gerekir.

·Teslimat adresi, sipariş anında verdiğiniz adrestir. Adres değişiklikleri ürün nakliyeye verilmeden yapılabilir.

·Binada yük asansörü olmaması ve ürünün bina içine sığmaması gibi durumlar için asansör tutulması gerekirse sorumluluk müşterimize aittir.

Siparişimi nasıl takip edebilirim?-

Ürünün üretim ve teslimat sürecini sitemizde üye girişi yaptıktan sonra sağ üstte bulunan ‘İsim Soyisim’ bölümüne tıklayarak ‘Sipariş ve İade’ kısmından rahatlıkla görebilirsin.

Kargo ile yapılan teslimatlarda:
Sipariş verdiğin ürünleri kolayca takip edebilmen için; ürün yola çıktığında, sipariş verirken belirttiğin e-posta adresine ve telefonuna anlaşmalı olduğumuz kargo şirketinin ismi ve kargo takip numarası iletilir.

Nakliye ile yapılan teslimatlarda:
Sipariş verdiğin ürünler gönderime hazır olduğunda arayarak veya mail yoluyla önce ürünü teslim almak istediğin aralık sorulur. Daha sonra belirlenen tarih aralığına gelindiğinde ekibimiz kesin teslimat tarihini belirler, arayarak veya sms yoluyla senin onayına sunar.

* Nakliyat ile teslim edilen ürünler için bazı ilçelerde Uzak Mesafe Ücreti uygulanır. Uzak Mesafe Ücreti adres seçimi sırasında hesaplanıp, sipariş özetinde bir satır olarak yer alır.

Uzak mesafe ücreti nedir?-

Ulaşım maliyetleri nedeniyle Nakliyat ile yapılacak teslimatlarda bazı ilçelere uzak mesafe ücreti uygulanmaktadır. Kargo ile yapılacak teslimatlardan uzak mesafe ücreti alınmamaktadır.

Yurtdışı ve adalara teslimatınız var mı?-

Yurt dışına ve adalara ürün gönderim sürecimiz henüz mevcut değildir.
Dilerseniz ürünleri Türkiye sınırları içinde sizin belirlediğiniz bir adrese teslim edebiliriz ve yurt dışına veya adalara gönderim sürecini kendiniz organize edebilirsiniz. Belirlenen adresten yurtdışına veya adalara taşıma sırasında oluşabilecek sorunlar sizin sorumluluğunuzda olup bu konuda herhangi bir sorumluluğumuz bulunmamaktadır. Ek olarak, ürünlerin faturada belirtilen adres dışında başka adrese taşınması durumunda garanti kapsamı geçersiz olacaktır.

KURULUM

Binlerce ürünümüzün pek çoğunu senin için ücretsiz kuruyoruz. Sadece montajı kolay, küçük ürünlerde kurulumu sana bırakıyoruz.

Ürünlerin kurulumu ücretli mi?-

·Binlerce ürünümüzün pek çoğunu sizin için ücretsiz kuruyoruz. Sadece montajı kolay, küçük ürünlerde kurulumu size bırakıyoruz. Kurulumun ne şekilde olacağı bilgisini ürün detay sayfalarında görebilirsiniz.

SATIŞ SONRASI DESTEK

Aldığınız tüm mobilya, yatak,baza ve başlık ürünlerinde gönül rahatlığıyla kullanmanız için 2 yıl garanti sunuyoruz. Olur da bir şeyler yolunda gitmezse, çözüm için biz hep buradayız!

Siparişimi nasıl takip edebilirim?-

Ürünün üretim ve teslimat sürecini sitemizde üye girişi yaptıktan sonra sağ üstte bulunan ‘İsim ve Soyisim’ bölümüne tıklayarak ‘Sipariş ve İade’ kısmından rahatlıkla görebilirsiniz

Sipariş sonrası fatura bilgilerimi nasıl değiştirebilirim?-

Faturanız kesilmesen önce, yeni fatura bilgilerinibize iletip değişiklik talebinde bulunabilirsiniz.
Fatura kesildikten sonra;
E-fatura çıktısı alınır.
Faturanın altındaki iade kısmı doldurulur.
Ayrı bir A4 kağıdına faturanın iptal edilmesini isteyen bir dilekçe yazılır. Gönderici ödemeli şekilde merkez adresine gönderilir.
Merkez Adres:
Şirket adına kesilen faturalarda iptal faturası düzenlenerek değişiklik sağlanabilir.

Özelleştirilmiş ürün, standart ürün ne demektir?-

ÖZELLEŞTİRİLMİŞ ÜRÜN:İstekleriniz doğrultusunda özel olarak üretilen ve/veya kurulum gerektiren ürünlerdir. Örneğin kumaş rengi ve türü değiştirilen koltuklar, ahşap malzeme özelliği değiştirilen mobilyalar, kurulumu ve montajı yapılan ürünler, özel ölçü üretilen ürünler, tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan ürünler ÖZELLEŞTİRİLMİŞ ÜRÜN kategorisine girer.

STANDART ÜRÜN:İstekleriniz doğrultusunda özellikleri değiştirilmeyen ürünlerdir.

Siparişimden vazgeçtim, nasıl iptal edebilirim?-

Siparişini verdiğiniz ürünü, size söz verdiğimiz süre içinde gönderebilmek için aynı gün ya da ertesi gün hazırlamaya başlıyoruz. Bu nedenle eğer üründen vazgeçerseniz, sipariş verdiğiniz tarihten itibaren en geç3 iş günüiçerisinde iptal işleminizi;
• Sitemizde üye girişi yaptıktan sonra sağ üstte bulunan ‘İsim Soyisim’ bölümüne tıklayıp ‘Sipariş ve İade’ kısmından veya
• İptal talebinizitelefonla ileterek ücretsiz bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz
İptal yerine değişim talep ederseniz talebinizitelefonlailetebilir ve siparişinizi ücretsiz olarak değiştirebilirsiniz.

3 gün süre dolduysa ya da siparişiniz hazırlanıp sevkiyata verildiyse, artık iade süreci başlar ve 3 günün sonunda yapılan iptal talepleri şöyle değerlendirilir: Kurulumu yapılmış ya da özelleştirilmiş ürünlerde toplam tutarın %30 özelleştirme/demontaj kesintisi yapılır; eğer üründe herhangi bir özelleştirme yoksa standart bir ürün ise ücretsiz iptal yapılır.

Ücret iadesi nasıl yapılır?-

Ödeme iadesi şu şekilde başlar:

·SİPARİŞ İPTALİ ile ilgili ödeme süreci, talebinizi ilettiğiniz andan itibaren 7 iş günü içerisinde başlatılır.

·ÜRÜN iadesi ile ilgili iade ödeme süreci, ürünün tarafımıza ulaşmasını takip eden 7 iş günü içinde başlatılır.

·Katılım alt limiti olan bir kampanya dahilinde gerçekleşen siparişlerin iade ücreti hesaplanırken, kalan sipariş tutarının alt limiti karşılamadığı durumlarda geçerli kampanya devre dışı kalır ve ücret iadesi kalan tutara göre hesaplanır.

·Ücretin iadesi, ne şekilde ödeme yaptıysanız, nakit ödemeler hariç o şekilde gerçekleşir. Nakit ödemelerin iadesi vereceğiniz hesap/IBAN’a Havale/EFT şeklinde gerçekleşir.

Kredi/Banka kartı ile ödemenin iadesi:

·Bankaya iade ödemenizi tek seferde yaparız.

·Ürünü kaç taksit ile aldıysanız, Banka geri ödemesini taksitle yapmaktadır. Banka tarafından yapılacak iade şekli banka ile müşterimiz arasında olup, bu konuda herhangi bir sorumluluğumuz bulunmamaktadır.

·Biz, bankaya ürün bedelinin tamamını tek seferde ödedikten sonra, Banka poslarından yapılan taksitli harcamaların kredi kartınıza iadesi durumunda, talep edilen iade tutarları, yine taksitli olarak hesaplarına Banka tarafından aktarılır. Satış iptaline kadar ödemiş olduğunuz taksit tutarları, eğer iade tarihi ile kartın hesap kesim tarihleri çakışmazsa her ay karta 1 (bir) iade yansıyacak ve iade öncesinde ödemiş olduğunuz taksitleri satışın taksitleri bittikten sonra, iade öncesinde ödemiş olduğu taksitleri sayısı kadar ay daha alacak ve mevcut borçlarından düşmüş olacaktır.

·Kart ile alınmış mal ve hizmetin iadesi durumunda, Banka ile yapmış olduğu sözleşme gereği müşterimize nakit para ile ödeme yapılamaz. Kredi kartıyla yapılan ödemelerin iadesi aynı kredi kartına yapılır.

·Kredi kartına iade işlemi tarafımızca yapıldığı andan itibaren karta işlemin yansıması süresi 14 iş gününü bulabilir.

HAVALE/EFT/Nakit ödemenin iadesi

·Müşterimizin beyan ettiği banka hesabına ücret iadesi yapılır. Eğer ödemeyi nakit ya da havale ile gerçekleştirdiyseniz, ücret iadenizi yapabilmemiz için hesap bilgilerinizi bize mail,sms yoluyla veya arayarak iletebilirsiniz.

Satın alınan ürünün indirime girmesi durumu;-

Fiyatlar piyasa koşullarına veya yapılabilecek kampanyalara bağlı olarak, anlık değişikliklere uğrayabilir. Sümerler Mobilya dilediği zaman ve önceden herhangi bir bildirime gerek olmaksızın, ürün fiyatlarını değiştirme ve/veya kampanya koşullarını ve bitiş tarihini haber vermeksizin değiştirme hakkını saklı tutar. Bu nedenle satın alınan ürün indirime girdiyse aradaki ücret farkı talep edilemez.

Garanti süresi ne kadardır, süreç nasıl işliyor?-

Mobilya, yatak,baza, başlık ürünleri evine teslim edildiği tarihten itibaren 2 yıl boyunca Garanti kapsamına girer.Diğer ürünlerin garanti süresi garanti belgelerinde belirtilen süre kadardır.
Kullanıcı hatası içermeyen her durumda garanti geçerlidir. Örneğin çok beğenerek aldığın mermer masanın ayaklarında ağırlığa bağlı bir eğilme fark ettin,talebini iletirsen hemen incelemeye alınıp gerekli işlem yapılır. Fakat itme-çekme gibi zorlayıcı hareketlerden doğan sorunlar, kullanıcı hatası olarak değerlendirilir ve Garanti kapsamına girmez.

Ürünle ilgili teslimattan sonra problem yaşarsanız, sorunun fotoğrafını çekerek sipariş numarasıyla birlikte mail yoluyla talep oluşturabilirsiniz. Talebiniz incelenip sonucu size yine mail yolu ile iletilecektir.

Satın alınan ürünün; fatura sahibi dışındaki birine kullanımı için verilmesi ve/veya faturada belirtilen adres dışında başka adrese taşınması durumunda garanti kapsamı geçersiz olacaktır.

Hasar, Eksik, Hata bildirimini nasıl yapabilirim, çözüm süreci nasıldır?-

Teslimat anındaki kusurlar, teslimat anında bildirilmelidir.

Ürünle ilgili teslimattan sonra problem yaşarsan, sorunun fotoğrafını çekerek sipariş numarasıyla birlikte mail yoluyla talebini iletebilirsin.

Eğer sorunun çözümü ayak, kumaş, kulp, gardırop kapağı, masa üst tablası gibi parçaların değişimiyle mümkünse, ekibimiz adresine bu parçaları hızlıca gönderir.

Teslimat türü‘Nakliyeli teslimat’ olan ürünlerdeki tamir gerektiren durumlarda ise ekibimiz evine gelerek sorunu yerinde çözer. Eğer çözüm için daha kapsamlı bir çalışma yapılması gerekiyorsa, nakliye ekibimiz ürünü evinden alır ve sorun çözüldükten sonra ürünü yeniden adresine teslim eder.

Teslimat türü ‘kargo’ olan ürünlerdeki tamir gerektiren durumlarda ürünü size belirtilen adrese kargo ile göndermeniz talep edilir. Parça gönderimi ile çözülebilecek durumlar için yine ilgili parça size kargo ile gönderilir.

Ürün iadesi için ne yapabilirim?-

Standart ürünlerde;

Teslim tarihinden itibaren cayma hakkı olan 14 (ondört) gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ürününüzü iade edebilirsiniz. Bu talebinizi süresi dolmadanform doldurarak iletebilirsiniz.
Teslim tarihinden 14 günlük cayma hakkı süresi bittikten sonra standart ürünlerde keyfi iade alınamamaktadır.

Özelleştirilmiş ürünlerde;
Cayma hakkı kullanılamaz, ancak:
Cayma hakkı kullanılamayan özelleştirilmiş ürünlerde, kabul etmek tamamıyla müşterilerimizin iade talebini geri çevirmemek adına ürünün fiyatı üzerinden özelleştirilmiş ürünlerde %30 özelleştirme/demontaj bedeli düşülerek iade alma hakkına sahiptir. Bu talep teslim tarihinden sonraki 14 gün için geçerlidir.

Ürünlerin iadesi taleplerinde, nakliyeli ürünler kendi teslimat ekibimizce iade alınacak olup, ürünlerin teslimatının kargo ile yapılması durumunda ürün iadeleri kargo ile müşterimiz tarafından yapılmalıdır. Kargo ile ürünün gönderilebilmesi için gerekiyorsa demontajı ve paketlenmesi müşterimize aittir. Teslimat türü kargo olan ürünlerin teslimi nakliye ile yapılmış olsa bile, iadesi kargo ile müşterimiz tarafından yapılmalıdır.

Outlet ve teşhir ürünlerinde iade ve değişim yapılmaz.

Beğendiğim modelin kumaşını nasıl değiştirebilirim?-

Kumaş değişimi olan ürünlerimizde sepete eklemeden önce talebinizi bize iletebilirsiniz.

Siparişinizi oluşturduktan sonra seçtiğiniz kumaşta değişiklik yapmak isterseniz, bunu siparişinizi verdiğin gün ya da ertesi gün web sitemiz üzerinden bildirmelisiniz. Çünkü siparişinizi aldıktan 1 gün sonra seçtiğiniz kumaşı kestirerek ürünü hazırlamaya başlıyoruz. Bu nedenle daha geç gelen değişim taleplerini kabul edemiyoruz.

Kumaş değişimi yaptığınız ürünleriniz özelleştirilmiş ürünler kategorisine girecektir.

Kumaş değişimi ücretli mi?-

Kumaş değişimi ücreti ürün ve kumaş serisine göre değişmektedir. Koleksiyonumuzdaki bazı kumaşların değişimi ücretsizken bazı kumaşlarda fiyat farkı çıkmaktadır.

Ürünlerde kumaş rengi dışında özelleştirme yapabiliyor muyum?-

Köşe koltuklarda köşe yönü değişimi ya da seçili ürünlerde ayak rengi/modeli değişimi yapabilirsiniz.
Köşe yönü değişimi veya ayak rengi/modeli değişimi yaptığınız ürünlerimiz özelleştirilmiş ürünler kategorisine girecektir

 


IdeaSoft® | E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.